Over welk project wil je beoordelingen lezen?
Lees ervaringen van consumenten die eerder gebruik maakten van Solvari
Zeer vriendelijke vakmensen
Zeer vriendelijke vakmensen. De communicatie verliep heel vlot en ze komen hun afspraken heel stipt na. Laten alles zeer proper achter en niets is hun teveel gevraagd. We zijn zeer tevreden van het resultaat! Ons huis ziet er als nieuw uit.
Absolute kwaliteit & professionaliteit.
Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen. Uiterst tevreden over de professionaliteit en kennis van Wouter. Hij ging met grote zorg en oog voor detail om met mijn huis. De prijzen zijn eerlijk en transparant - absoluut waar voor je geld. Wouter is een geweldige vakman en neemt zelf pas genoegen wanneer het resultaat perfect is. TOP! Bedankt Wouter!
Het was een hele goeie ervaring, alles netjes uitgevoerd zoals afgesproken
Het was een hele goeie ervaring, alles netjes uitgevoerd zoals afgesproken. Zeker aan te bevelen!
positieve en proper bedrijf
de werknemers van mecdecor hebben hard en goed gewerkt.het product is goed aan men gevel aangebracht.Ook hebben ze alles netjes afgeplakt en opgekuist en netjes heel proper achtergelaten.Ook het contact met de teamleider liep zeer goed.Ik geef 4 sterren waarvan 1 ster nadeel is dat ik wel lang heb moeten wachten voordat ze zijn begonnen aan de werken
Correcte en snelle uitvoering van de gevelreiniging
Correcte en snelle uitvoering van de gevelreiniging. Volledig opgekuist op het einde en zelfs de ramen gelapt waar nodig. Aanrader
Heel erg tevreden!
Hele fijne communicatie, heel netjes en snel werk geleverd. Onze gevel van ons oud huis ziet er weer als nieuw uit. Wij zijn heel tevreden!
Antwoord van BDS Restauratie
Heel erg bedankt voor deze fijne review!* Superleuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn met het resultaat én de samenwerking. De gevel opknappen was echt een toffe klus om te doen. Bedankt voor het vertrouwen💪🏻
Plan: Hervoegen en impregneren van (deel) achtergevel van woonst
Plan: Hervoegen en impregneren van (deel) achtergevel van woonst. Snelle contactname, bezoek en offerte. Niet de goedkoopste. Snelle, correcte uitvoering. Gebroken dakpannen meteen vervangen: communicatie en verantwoordelijkheid zoals het hoort. Afwerking en opkuis zijn goed verlopen.
Gebrek aan heel wat zaken
Gebrek aan heel wat zaken. Gebrek aan communicatie. Gebrek aan werkorganisatie. Gebrek aan planning. Gebrek aan opvolging werken. Uitvoering werken niet volgens aangeboden offerte ......
De service was gewoon perfect
De service was gewoon perfect. Op tijd, vriendelijk, goede uitleg, en het voornaamste is het prachtig eindresultaat. Bedankt ervoor. Ik zou iedereen dit bedrijf willen aanraden.
Slechte communicatie, uitstellen van werken
Slechte communicatie, uitstellen van werken. En geen goede afwerking
Nooit meer, afspraken dient men na te komen!
Teveel om op te noemen. Gekozen voor hun beloofde resultaat en producten die ze gebruiken (Mapei). Lange doorlooptijd, geen werkers die nederlands of engels spreken, vuil achter gelaten, projectleider ver te zoeken. Het was een teleurstelling en offerte werd niet nagekomen, steeds discussies.
Zeer betrouwbaar
Hebben mooi resultaat afgeleverd en zeer goede communicatie
puik werk !
Na offerte aanvraag zeer snel gecontacteerd door Wout die al na enkele dagen kwam opmeten en gepast advies gaf en nog geen week later de crepi gevelreiniging aanvatte en herschilderde. De hele klus in 5 dagen geklaard en piekfijn uitgevoerd ( enkel hier en daar wat verfresten op de tegels rond het huis die moeilijk te verwijderen zijn ). Al bij al zeer tevreden en zeer snel geholpen !
Werken volgens afspraak uitgevoerd
Het was makkelijk afspraken te maken. De werken gebeurde naar behoren.
Teleurstellend
Heb oude 19de eeuwse gevel uit baksteen welke opkuiswerk nodig had. Had op voorhand goed naar de reviews gekeken, alles leek ok. Het was maar een kleine job voor hun, paar dagen werk om de voegen uit te kappen, opnieuw voegen, erna opkuisen en beschermlaag te zetten. Het uitkappen verliep vlot, maar wanneer ze aan het voegen begon had ik al snel bedenkingen: ipv te werken met een voegijzer en vrij droge mortel wreef hij een nattere mix in. Van dat moment liep de communicatie zeer moeizaam. Mails gestuurd met foto’s, blijven bellen, ondertussen werk halverwege laten stopzetten. Uiteindelijk een werfleider langs gehad: hij sprak zelf schande van het resultaat. De metser was dan al ontslagen. De eigenaar na nog een maand over de vloer gehad, hij reageerde uiterst defensief en gaf zelf geen echte oplossing aan. Dan maar besloten de samenwerking op te zeggen en andere firma te zoeken om het opnieuw te doen. Voorschot ben ik wel kwijt!
telefonisch kontakt is moeilijk
werken moeten nog uitgevoerd worden
Reiniging van dak, gevel en ramen
Diego heeft schitterend werk geleverd. Zeer betrouwbaar, vriendelijk en correct!
Gevel bescherming
Vriendelijke mensen en goede uitvoering van het werk
Reinigen van gevel
Top
Crepi schoongemaakt
Diego is zeer professioneel in de communicatie en zijn werk was top. Een aanrader.
Gevelreiniging+hydrofuge
Betrouwbaar en komt afspraken na.
Bekleding gemene garagemuur
Vlot offerte gemaakt en afspraken met de buur ivm kleurkeuze en betreden van hun perceel. Werken gingen starten "in de week van 15 aug" 's morgens op de feestdag zelf !! kwamen nederlandsonkundigen de werken uit voeren. Zij waren blijkbaar niet op de hoogte dat het een feestdag was; en de "boss" was niet te bereiken. Werken op mijn aandringen op een andere dag laten beginnen. Bij het starten van het bepleisteren werd vastgesteld dat de kleur niet overeenkwam met de bestelde. Gelukkig waren de potten (van een andere werf op dezelfde dag) ook aanwezig en kon er na overleg met de "boss" gestart worden en werd alles netjes uitgevoerd. Een beter communicatie tussen de diensten is wel aan te raden Eind goed al goed
Antwoord van ISOPROF
Bedankt voor de review Omer
Voorbeeldige klantvriendelijkheid
Door omstandigheden werd het voegen tussen reinigen en impregneren niet vlot uitgevoerd, en VBMclean heeft er alles aan gedaan om alles recht te trekken.
voorgevel renovatie.
Ik voel me bedrogen door het bedrijf, het werk was vanaf de eerste dag slecht. Ik was er zeker van dat het eindresultaat geweldig zou zijn en dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken.Maar helaas ziet mijn huismuur er na de renovatie verschrikkelijk uit. Ik schaam me tegenover mijn buren.Ik voel me bedrogen en gekwetst. Ik raad dit bedrijf niet aan, het zijn amateurs en weten niet hoe ze dit werk moeten doen.Ik denk niet dat iemand van jullie zou willen dat het huis er na de renovatie slechter uitziet dan vóór de renovatie.Ik voelt zich erg onrecht aangedaan. MVG.Sosnowska
Gevel reiniging
Bedrijf annuleerde de avond voor de afspraak, eiste toen een voorschot en kwam de week nadien. Aangekomen op de afspraak maakte de aannemer 10 excuses waarom hij het werk niet kon uitvoeren. Voorschot van 500€ werd volledig ingehouden zonder iets van werk. Helemaal niet te spreken over dit bedrijf en raad iedereen ten stelligste af hier mee samen te werken.
Antwoord van Devapage cleaning
Beste Mathias, Bedankt voor uw reactie. We vinden het jammer te horen dat u niet tevreden bent met hoe alles is verlopen. Daarom willen we graag een paar zaken verduidelijken om het volledige beeld te schetsen. Uw afspraak werd uitgesteld vanwege de weersvoorspellingen, wat we hebben gedaan uit veiligheidsoverwegingen. Bij aanvang van de werkzaamheden bleek daarnaast dat de stelling niet helemaal stabiel en veilig stond. Hierdoor konden we helaas niet verdergaan zonder risico’s. Daarnaast zorgde het onverwachts afgesloten water ervoor dat we moesten werken met een speciale pomp en machine. Dit bracht extra kosten met zich mee, wat we vooraf met u hebben besproken. Wat betreft het voorschot: zoals aangegeven, wordt dit uiteraard teruggestort zodra we het ingevulde en ondertekende document van u ontvangen. We willen dit graag op een positieve manier oplossen. Daarom nodigen we u uit om samen te kijken naar een passende oplossing. Neem gerust contact met ons op; we staan open voor een constructief gesprek.
Achtergevel herbepleisteren
Zeer tevreden en alles werd vlot en volgens afspraak/offerte afgewerkt/opgeleverd.
Spouwisolatie + gevelreiniging + invoegen
Heel correcte afhandeling, naleving van afspraken, goede communicatie. Aan te raden firma.
Gevelrenovatie
Offerte ondertekend in Augustus.De werken kunnen maar pas gestart worden in februari-maart 2025…hopelijk.
Perfect gewerkt
Duidelijke gesprek vooraf, duidelijke offerte, sneller opgeleverd dan verwacht, vriendelijk en behulpzaam. Super tevreden dus.
Geen
Werken werden correct uitgevoerd