Kenmerken
Vestigingen
Review (1)
Heel slechte bedrijf hij heeft rommel keuken uit magazijn met nieuw kleur voor mij geïnstalleerd
Heel slechte bedrijf hij heeft rommel keuken uit magazijn met nieuw kleur voor mij geïnstalleerd en verkeerde maat gemaakt en hij vraagt 50 euro extra om snel leveren en plaatsen maar vanaf 29 september tot nu toe duurt lang. Hij vraagt budget en materiaal en kleur maar niet gevraagd welke richting moet zijn de deur van kasten en koelkast. nu deur van koelkast is naast oven en alle warmte gaat naar binnen koelkast en is niet verantwoordelijk .ik raad niet deze bedrijf maar vind ik IKEA is super vriendelijk en verantwoordelijk bedrijf en helfte prijs met 10 jaar garantie. Reddy keuken is niet vriendelijk met klanten en niet verantwoordelijk.
Antwoord van Reddy Keukens Geel
Dank u voor het delen van uw ervaring, en het spijt ons ten zeerste te vernemen dat u niet tevreden bent met de geleverde keuken en de bijbehorende service. We nemen uw feedback serieus en willen graag reageren op de punten die u heeft aangekaart. Allereerst willen we benadrukken dat we ons inzetten voor de hoogste kwaliteitsnormen en dat al onze keukens met zorg en vakmanschap worden vervaardigd. We betreuren het ten zeerste als de geleverde keuken niet aan uw verwachtingen voldeed. Met betrekking tot de specifieke kwestie van de installatie, willen we graag verduidelijken dat er inderdaad een fout is opgetreden bij de levering van de koelkast, waarbij een groter model is geleverd dan oorspronkelijk bedoeld. In eerste instantie hebben we overwogen om de kast voor de inbouwkoelkast zelf aan te passen. Na zorgvuldige overweging kwamen we echter tot de conclusie dat de aangepaste kast niet meer voldeed aan onze kwaliteitseisen. Om ervoor te zorgen dat de nieuwe koelkast/diepvriescombinatie van 194 cm hoog correct wordt geïntegreerd, hebben we besloten een nieuwe kast te laten produceren. Het proces van nieuwe productie vereist enkele weken tijd. We begrijpen dat dit voor u extra wachttijd met zich meebrengt en bieden onze excuses aan voor het ongemak. We streven ernaar om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen en een bevredigende oplossing te bieden. We betreuren ook dat gedurende de ontwerpfase in onze showroom een tijdsbestek van 2,5 uur is toegewijd aan het bespreken en aanpassen van het ontwerp volgens jullie specifieke wensen. We hebben ons nauwkeurig gehouden aan de details zoals vermeld op de bestelbon. Het is dan ook zeer teleurstellend om te vernemen dat ondanks deze inspanningen, jullie niet tevreden zijn met het eindresultaat. We streven naar uitmuntendheid in onze producten en diensten, en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw verwachtingen worden vervuld. We waarderen uw begrip en kijken ernaar uit om samen met u tot een bevredigende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Kris De Pooter