Veelgestelde vragen
Gezien de huidige omstandigheden krijgen wij verschillende vragen. De gezondheid van een ieder die van onze service gebruikt maakt, de vakmannen die bij ons aangesloten zijn én van onze medewerkers staat centraal. Wij hebben daarom de meest voorkomende vragen die bij ons binnenkomen over onze dienst op een rijtje gezet:
Toch liever de afspraak later inplannen? En niet te veel vertraging oplopen met de klus? Bekijk dan samen met de vakman wat de mogelijkheden zijn om alvast een afspraak voor een andere datum te maken.
Controleer wel even of je geluid aanstaat, zodat je elkaar goed kan verstaan. En nee, je hoeft dus niks te installeren of te downloaden. Heel makkelijk dus!
Naast de chatfunctie in de Mijn Solvari omgeving, het sturen van e-mails en telefonisch contact hebben wij het nu ook mogelijk gemaakt om een online offerte-gesprek te voeren. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact op met de vakmannen waarvan jij offertes hebt ontvangen. De vakman stuurt je dan een afspraakbevestiging met een unieke link naar de online ‘gespreksruimte’.
Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via onze contactpagina.
Ook nu veilig en makkelijk offertes vergelijken in 4 stappen:
Vul het korte formulier in
De vakman belt voor een vrijblijvende (online) afspraak
Kies de beste vakman
Geniet van je vernieuwde woning
Bekijk ook onze informatie-pagina over veilig werken
Op deze pagina krijg je antwoord op:
1. Kan ik gewoon een offerte-aanvraag doen?
2. Is het veilig om een offerte-aanvraag te doen?
3. Kan ik mijn opdracht nog laten uitvoeren?
5. Hoe plan ik online offerte-aanvraag gesprek in?
6. Krijg ik nog even veel offertes als normaal?
7. Hoe lang duurt het voordat ik offertes ontvang?
8. Hoe kom ik in contact met de vakman?
9. Kan ik een afspraak inplannen voor het uitvoeren van mijn klus?