Over welk project wil je beoordelingen lezen?
Lees ervaringen van consumenten die eerder gebruik maakten van Solvari
Badkamer renovatie
Mijn oude badkamer is op een correcte manier gerenoveerd . Alles mooi afgewerkt door zeer betrouwbare persoon .
Super werk
Goed geregeld, goed meegedacht.
Netjes gewerkt
Stijn heeft het echt goed gedaan. Werkt heel keurig en heeft alles proper en netjes geplaatst / afgewerkt.
Correct volgens afspraak
Correct volgens afspraak.
Antwoord van Adaptez BV
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Yvan. Veel genot gewenst van je nieuwe badkamer!
Renovatie kleine badkamer
Duidelijke afspraken, degelijk materiaal, mooi binnen het vooropgestelde budget gebleven en timing perfect gerespecteerd. Heel tevreden dus.
Volledige badkamerrenovatie
september begonnen, eind maart het volgende jaar, nog steeds niet afgewerkt. De spiegel hangt nog niet; geen afdekplaatjes aan elektrische schakelaars. Horizontale greep in douche nog niet geplaatst. Andere radiator geplaatst, 2 kolomkasten zijn te klein. geen vloertegels maar wandtegels gebruikt. Voor de rest wel goed werk geleverd.
Plaatsen nieuwe ramen
Ramen netjes afgewerkt en alles netjes achtergelaten. vakkundig te werk gegaan en snel maar goed gewerkt Helemaal te vreden! De volgende keer zal ik zeker niet twijvelen om met jullie samen te werken
Badkamerrenovatie
Femasol of group fema: slechte afspraken, werknemers verstaan geen Nederlands , Frans of Engels . Problemen met factuur. Eindafrekening ligt hoger dan offerte. Geen communicatie mogelijk en nooit bereikbaar.
Antwoord van Welkom bij FEMASOL
Geachte, Hartelijk dank voor uw feedback. We stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We willen graag een aantal punten verduidelijken. Ten eerste zijn we blij te horen dat er geen klachten zijn over de kwaliteit van ons werk of de leveringen. Onze prioriteit is altijd om de hoogste kwaliteit te leveren, en we zijn blij dat we in dat opzicht aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wat betreft onze werknemers: we hebben een internationaal team, waarvan een aantal medewerkers Engels en Frans talig zijn. Hoewel we inderdaad niet allemaal Nederlandstalig zijn, doen we ons uiterste best om effectief te communiceren in de talen die we beheersen, waaronder Nederlands. We hopen dat u begrip heeft voor eventuele taalbarrières en staan altijd open voor extra uitleg indien nodig. Wat betreft de factuur: wanneer er extra wensen of wijzigingen zijn die buiten de oorspronkelijke offerte vallen, is het gebruikelijk dat deze worden toegevoegd als meerwerk, zoals in ons contract is vastgelegd. Dit is een gangbare praktijk in de branche en we proberen altijd transparant te zijn over dergelijke kosten voorafgaand aan de uitvoering van extra werkzaamheden. In verband met de communicatie willen we benadrukken dat wij ons uiterste best doen om bereikbaar te zijn voor al onze klanten. Als er een oproep is gemist, kan dit te maken hebben met drukke momenten of onvoorziene omstandigheden. We streven er altijd naar om snel terug te bellen en alle vragen of zorgen adequaat te beantwoorden. Wij begrijpen dat duidelijke communicatie en een transparante afhandeling essentieel zijn voor een goede samenwerking. Mocht u verdere vragen hebben of het gevoel hebben dat er iets mis is gegaan, neem dan gerust contact met ons op via info@groupfema.be Wij waarderen uw feedback en hopen dat we eventuele misverstanden kunnen verhelderen.
Renovatie keuken en badkamer
Goede service, voor herhaling vatbaar
Bathroom and toilet
Nagels Kenneth Is very good plumber he speak English, Nerland, French i had carried out my house work of bathroom and toilet good work
goede en stipte uitvoering
Bedrijf gecontacteerd via solvari, snelle offerte en prima en nauwkeurige uitvoering door sympathieke en ervaren uitvoerders. Zeer tevreden
Waterlek aan vulleiding
Goede prijsofferte gekregen van Ronny, snelle service, mooi op tijd volgens afspraak. Na het werk alles netjes opgeruimd. Alles werk terug zoals het hoort. Bedankt.
Antwoord van de Roeck bv
bedankt voor de review te schrijven grtn ronny
Super tevreden
Heel top service , aan te bevelen !
oplichter 1 ste class.
Eerste contact kwam hij eerlijk en correct over maar toen de afspraken gemaakt waren heeft hij veel katten gestuurd en loze beloftes gedaan.Een nis besteld en betaald maar nooit gekregen,muurtegels geplakt met silicone ipv met lijm,inloopdouche watert af weg van de goot terwijl ik het verschillende keren heb gevraagd of dat wel juist was;no stress kreeg ik elke keer als antwoord,tegels aan de stopcontacten slecht gesneden(zie foto),aansluitingen sanitair verkeerd opgemeten,mengkraan bad staat scheef, aansluiting wc nog niet voorzien terwijl de tegels er al waren tegen gegooid.Om mijn verhaal kort te maken,ik heb alles terug opnieuw moeten doen.Al geluk kreeg ik de tegels eraf omdat ze gewoon nog los zaten.Geluk bij een ongeluk.Alleen in voorschotten te ontvangen is hij een krak.Hij plaats al van zijn 12 jaar badkamers zei hij maar bedoeld wss. dat hij ze plaatst als een 12 jarige. p.s foto's spreken voor zich dacht ik.Oplichter 1class!
Super badkamer
Van een afgeleefde badkamer naar een mooie en gezellige ruimte
Antwoord van Adaptez BV
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over je nieuwe badkamer Koen! Groetjes, Adaptez
Renovatie badkamer
Beste, Alles is goed verlopen
Badkamerrenovatie
Alles wat overeengekomen was werd zeer behoorlijk uitgevoerd zonder veel vuil te maken. Alles wat we vroegen werd correct uitgevoerd.
Antwoord van Adaptez BV
Bedankt voor je review Erik. Veel genot gewenst van je nieuwe badkamer
prima service
Alles zoals afgesproken, prima werk geleverd.
renovatie douche
Prima vakman. Hij houdt zich aan de afspraken. Werkt heel proper. We zijn heel tevreden.
Goed nauwkeurig!
Alles oke vakmensen.
Badkamer renovatie
Zeer tevreden. Alles werd correct uitgevoerd en afgewerkt. Alles is volgens plan verlopen. Dit bedrijf is een aanrader!
Wachten
Tot tweemaal toe wordt een afspraak niet nageleefd. Einde verhaal...
badkamer
mooie afwerking zeer tevreden
Badkamerrenovatie
Aangename mensen. Een bedrijf die weet waar ze mee bezig zijn. Staan je bij met raad en daad. Tot in de puntjes uitgevoerd. Het totaalplaatje klopt. Deze firma is meer dan een aanrader.
Snelle en professionele hulp
Zeer duidelijke uitleg en communicatie. Snel en proper werk geleverd. Altijd bereikbaar om vragen te stellen en steeds snel antwoord. Zeer tevreden van de uitgevoerde werken.
Veel boel en miserie
houden zich niet aan de offerte en de afspraken, kwa uitvoering en prijs - drieigen te pas en te onpas met bijkomende onverantwoorde facturen en prijzen - goed personeel en werk - slecht management. Ik kan er een boek overschrijven. Nooit meer Covico.
oplichters nul sterren waard
Deze firma laat je tegels en badkamervoorzieningen op voorhand betalen. Maar dat is ook alles. Je wordt maanden aan het lijntje gehouden. Geen contact meer zowel telefonisch als met e-mail. Zal rechtzaak inspannen. En schrap deze firma uit jullie bestand.
Extreem onbetrouwbaar malafide bedrijf
Eind juli 2024 facturen betaald aan Hugo Wouters van Ba-dréno voor de bestellingen /aankopen bij Desco, Facq en Azuleo. voor een totaalbedrag van 11.282,08 €. Beloofde start vd werken 4 november 2024. Een week voor die datum hoor ik van Jan Adams dat er niets besteld en betaald is. Oneindig vaak Hugo Wouters gebeld om uitleg, maar die was nooit te bereiken. Ondertussen hem een paar keer gehoord met een reeks loze beloftes. Op mijn vraag om de facturen te regelen zodanig dat het materiaal reeds bij mij kon geleverd worden, kreeg ik het antwoord dat de 6% Btw dan zou verhogen naar 21%, onvoorstelbaar. Die man is niet aan zijn proefstuk toe.
wat met dit bedrijf ?????
heb een offerte van 10 juni 2024 en reeds 2 facturen betaald, 1 voor Desco twv 8771.19 € en 1 voor Azuleo twv 3561.91 €. Ba-Dréno antwoordt niet op mijn tel. oproepen. Wat moet ik doen ? Graag zo spoedig mogelijk antwoord. Wat is er met Ba-Dréno? Heb nog altijd geen datum voor uitvoering. Bel ons 0475677579
Project niet afgemaakt
Alles begon eigenlijk heel goed: we kregen al snel een eerste reactie op onze aanvraag en er vond ook een bezoek plaats. De communicatie verliep aanvankelijk heel goed via e-mail en we ontvingen concepten en een offerte. Na een paar vertragingen door het niet leveren van bepaalde producten, gingen we in de zomer eindelijk van start. Maar al na een paar dagen lag het werk stil. Er waren herhaaldelijk onderbrekingen om verschillende redenen en soms hoorden we dagenlang niets van het bedrijf. Er is zelfs een keer water gelekt omdat twee leidingen niet goed waren aangesloten. Na ruim drie maanden is onze kleine badkamer nog steeds niet klaar - alle tegels en bijna alle installaties ontbreken nog. We hebben helemaal niets van het bedrijf gehoord. Helaas kunnen we het alleen maar afraden.