Over welk project wil je beoordelingen lezen?
Lees ervaringen van consumenten die eerder gebruik maakten van Solvari
Heel professioneel.
Super tevreden van de uitgevoerde werken, heel proper en professioneel.
Slechte ervaring
De opdracht is niet uitgevoerd omdat er een verkeerde deur is besteld. Het is onduidelijk wiens fout dit was: die van de verkoper of die van de monteur. De deur kan niet worden geruild. De monteur heeft een aanbetaling ontvangen voor zowel de deur als de montage, maar weigert nu het arbeidsloon terug te betalen. Daarnaast moet ik het probleem met de deur zelf oplossen; hij stelde zelfs voor dat ik de deur zelf maar moet gaan verkopen. Slechte ervaring. Geen service en totaal niet professioneel.
Slecht, beneden alle peil
Uitgraven van de boomstronken verliep goed. Het zetten van de stenen als fundering voor de blokhut was beneden alle peil. Fundering was niet volgens plan, sommige stukken te kort, één fundering zelfs 10 centimeter niet op zijn plaats. Stonden niet haaks noch waterpas. Hij is terug gekomen en heeft één muur goed gezet en heb zelf winkelhaak moeten leveren om ze in de haak te zetten. Ze stonden nog steeds niet pas maar hij was nodig op een andere werf. Heb dus zelf toch nog alle stenen pas moeten zetten. Ze bleven vriendelijk maar ik werd een beetje tussen de twee gezet. één ik deed het werk niet dus ander moet oplossen en dan de ander hij had dit werk nooit mogen aannemen. Zeer lastig. Heb het uiteindelijk maar gelaten. Geen zin om ruzie te maken maar oplevering was dus niet ok.
Trapgat maken
Vorige week kwam dit bouwbedrijf een trapgat maken in onze welfsels en alles is perfect verlopen. Ze reageerden snel en correct op mails en telefoons, wat meteen vertrouwen gaf. De prijs-kwaliteitverhouding is helemaal in orde, het werk werd proper uitgevoerd en alles werd netjes achtergelaten. Bovendien hielden ze zich strikt aan de gemaakte afspraken. Absoluut een aanrader!
goede contacten, no nonsens dwz eerlijk in vraag en standpunt geven, voor ons ideaal
goede contacten, no nonsens dwz eerlijk in vraag en standpunt geven, voor ons ideaal.
werk werd goed uitgevoerd prima
werk werd goed uitgevoerd prima
Ronny is een man die weet van aanpak en niets uit de weg gaat
Ronny is een man die weet van aanpak en niets uit de weg gaat. Correcte afspraken en duidelijke communicatie, wat blijkbaar een uitstervend ras is ... Goe bezig Ronny en merci!
Antwoord van de Roeck bv
bedankt voor de review en fijne samenwerking grtn ronny
Hij heeft dat snel en netjes uitgebroken en proper achtergelatenen voor de afgesproken prijs
Hij heeft dat snel en netjes uitgebroken en proper achtergelatenen voor de afgesproken prijs
Eerlijk werk voor een eerlijke prijs
Eerlijk werk voor een eerlijke prijs.
Hetstel dakkapel en vervanging hanggooten
Het probleem van de dakkapel lijkt in tegenstelling tot vroegere herstellingen door andere dakwerkers, deze keer wel verholpen te zijn. Hopelijk is het duurzaam. Verder zijn de geplaatste nieuwe hanggooten en afvoerpijpen een hele verbetering.
Antwoord van EcoRenoTop
Bedankt
1 nog is te veel
1 nog is te veel! Voorschot betaald in februari en de werken zijn nog steeds niet uitgevoerd. Sinds kort geen reactie meer via telefoon of email.
Heeft de werken goed uitgevoerd en vloer en muur terug dichtgemaakt
Heeft de werken goed uitgevoerd en vloer en muur terug dichtgemaakt. Volledig afgewerkt.
Antwoord van de Roeck bv
bedankt voor opmaak review grtn ronny
LED hanglamp living
Jeroen heeft ons goed geholpen met LED hanglamp living. Betrouwbare persoon met het nodige geduld. Juiste prijs/kwaliteit
Offerte niet voldoende uitgewerkt, enkel globale prijs
Offerte niet voldoende uitgewerkt, enkel globale prijs. Kan dergelijke offerte niet aanvaarden. Offertes beter in detail uitwerken, zodat een gezonde overeenkomst kan gemaakt worden , wat beter is voor beide partijen!
Duidelijke afspraken, snelle inplanning
Duidelijke afspraken, snelle inplanning. Vlot verwerkt. Nette afwerking, meedenken met de klant voor oplossingen. Flexibele uitvoering van het werk. Goed geprijsd.
vriendelijk, professioneel en snel
vriendelijk, professioneel en snel
Vloerplaat tuinhuis
We hebben Gebr. De Nys gekozen om een vloerplaat te gieten voor ons nieuw tuinhuis. Vlotte communicatie, scherpe prijs, vlekkeloze coördinatie met betoncentrale en alle werken uitgevoerd zoals afgesproken. Top!
Zeer goede ruwbouwaannemer
Absoluut, zeer goede ruwbouwaannemer. Constructief meedenken, degelijk werk, overzichtelijk offreren, factureren. Een absolute meerwaarde in het bouwteam.
houdt zich aan afgesproken timing en aan afgesproken offerte
houdt zich aan afgesproken timing en aan afgesproken offerte
Herstel van verzakking van muren en terras
een doordacht advies over de werken en een goede uitvoering
Correct, snel, goede prijs/kwaliteit
Regenwaterput van 15.000l laten steken. Zeer concurrentiële prijs en snelle uitvoering van het project. Goede en snelle communicatie. Topbedrijf!
Goede en vriendelijke aannemer met veel vakkennis.
Vlotte samenwerking en uitvoering met kennis van zaken.
Brandwerende muur + facademuur
Alles vooraf goed afgesproken en volgens de afspraken en offerte uitgevoerd. Ook technisch en kwalitatief perfect volgens onze wensen uitgevoerd. De fundering zeer solide en ruim voorzien zoals ik het liefst had, en ook perfect pastte met het werk v Joaquim Veys. Wij zijn zeer tevreden. Ook heel bereid qua data en uren. Ik kan hem zeker aanbevelen !
alles vlot verlopen
alles is heel vlot verlopen, Een eerlijke offerte met een goede prijs, vlotte communicatie. De uitvoerders waren heel vriendelijk en hebben goed doorgewerkt. De afwerking is goed gedaan. De werken waren niet op 1 dag klaar zoals besproken, maar er werd vlot een nieuwe datum voor de afwerking geregeld en alles werd netjes afgewerkt. Ik ben tevreden van het resultaat.
Uitstekend
Onberispelijke vakman
Snelle keuken demontage en kamer aanpassingen
Fijne aannemer voor huisaanpassingen. Vlotte uitvoering van het werk en het huis werd ook weer netjes achtergelaten.
Top du top
professionneel aangename mensen top kwaliteit
Metselwerk
De werken op tijd en perfect uitgevoerd. Dikke pluim
Afbraakwerken
Iemand die vakkundig te werk gaat. De prijs is correct,juiste afspraken kwa werktijd. Dus perfect ,aan te raden 👍
Sneldienst Verelst beton allesbehalve snel en goed.
De beton was voorzien op donderdag 22 augustus. Geen mens gezien. Per gsm verplaatst naar vrijdag 23 augustus. Weer geen kat. Voor die dag heb ik een evenement met vrienden moeten afzeggen. Nieuwe afspraak was dan zaterdag 24 augustus. Toen zijn ze met 3 man de bekisting komen zetten, maar moesten nog eerst de planken gaan halen. Totaal een 1/2 dag werk. Maandag 26 augustus zou de beton geleverd worden. Niks van. Geen contact mogelijk met mr. Olivier Fronsacq waarmee de offerte en afspraken gemaakt waren. Dinsdag 27 augustus nog steeds complete stilte en geen werkmannen gezien. Dan ineens zouden ze woensdag 28 augustus komen. Rond 11u waren ze daar. Ondertussen was mij gezegd dat de beton (5m x5m ) niet gespoten werd maar terplekke afgemaakt werd met een betonmolentje op basis van een droge betonmix! Had ik het geweten was ik nooit met die firma in zee gegaan. Foto’s laten de slechte afwerking zien en kostte mij nog 32 werkuren!.