Lees ervaringen van consumenten die eerder gebruik maakten van Solvari

Over welk project wil je beoordelingen lezen?

8
Prijs/kwaliteit
9
Service
9
Afspraken

Zeer goede uitvoering

Wij zijn zeer tevreden over Duurzaam Vlaanderen. Ze geven correcte prijzen, De uitvoering is snel na de offerte gebeurd, de uitvoering is heel vlot en proper verlopen, de werknemers zijn vriendelijk en duidelijk. Wij bevelen Duurzaam Vlaanderen zeker aan!

Uitgevoerd op 04-10-2019

8
Prijs/kwaliteit
8
Service
7
Afspraken

Wij zijn meer dan tevreden!

Goede en duidelijke info van de expert. Hij nam de tijd. De planning en afspraak was uitstekend.
Het werk is netjes uitgevoerd, ben heel tevreden.

Uitgevoerd op 07-10-2019

10
Prijs/kwaliteit
10
Service
10
Afspraken

alle afspraken zeer goed nagekomen

alles op tijd en de materialen in orde

Uitgevoerd op 18-09-2019

9
Prijs/kwaliteit
9
Service
10
Afspraken

Zeer correcte en stipte opvolging.

Goede opvolging van offertefase tot uitvoering. Werken professioneel en proper uitgevoerd.

Uitgevoerd op 10-07-2019

8
Prijs/kwaliteit
5
Service
5
Afspraken

Goed doorgewerkt.

Altijd optijd zoals afgesproken.
Min punt: geen afspraak voor dat je betaald hebt en zeer opdringerig qua betaling en beoordeling.
Goed geleverd werk

Uitgevoerd op 21-08-2019

8
Prijs/kwaliteit
10
Service
10
Afspraken

Zeer tevreden, doet was ze beloofd

Het werk is zeer professioneel uitgevoerd, en met vakmensen. zeer vriendelijk, men kon de werken zeer goed opvolgen.

Uitgevoerd op 07-09-2019

9
Prijs/kwaliteit
9
Service
10
Afspraken

Nauwkeurig, heel vriendelijk

Hebben op voorhand goede uitleg over alles gekregen, prijs, materialen en hoe alles gaat verhopen. is een heel vlotte samenwerking wordt ook steeds direct van alles op de hoogte gebracht. De werken zijn wel nog bezig maar wij zijn tevreden klanten.

Uitgevoerd op 02-09-2019

8
Prijs/kwaliteit
10
Service
1
Afspraken

Planning loopt helemaal verkeerd

Verkoop en werkmannen doen fantastisch werk, hoofd van de planning zeer onbeleefd, doet uitspraken die echt niet ok zijn. Door hem krijgt de firma Ecocoon een slechte naam. Heb spijt dat ik met deze firma in zee ben gegaan. 1 jaar op voorhand voorschot betaald en datum afgesproken, kunnen op deze datum niet meer komen omwille van technische problemen. Je wordt zeer laat hiervan op de hoogte gesteld en krijg de uitleg dat je een nieuwe afspraak krijgt wanneer dit in de planning past want grote werken gaan voor. Alle werkmannen die na hen moeten komen moet je dan opschuiven. Indien je dit meld wordt hoofd van de planning zeer onvriendelijk en behandelen ze u als de slechte klant.

Uitgevoerd op 20-08-19

Antwoord van Solvari

Beste Stefanie,
Dank u voor de beoordeling die u heeft gegeven over Ecocoon. Omdat u niet helemaal tevreden bent hebben we de situatie met ze besproken. Ze hebben ons onderstaande laten weten.
We hopen dat u veel plezier en profijt van de dakisolatie zult beleven.

vriendelijke groet,
Jasper van Solvari

Antwoord van Ecocoon BVBA

Een technisch defect aan de machine heeft op het laatste moment voor een vertraging gezorgd. Wij hebben onze uiterste best gedaan en hebben binnen de 24u toch nog kunnen uitvoeren. Verdere processen, zoals de premiedocumenten, werd juist voor u versneld. Enig onvriendelijk gesprek herkennen we ons niet in, maar willen we desondanks excuus voor aanbieden.

3
Prijs/kwaliteit
1
Service
3
Afspraken

Onprofessioneel en onvriendelijk

Op zich is de plaatsing van dakisolatie goed verlopen en afgewerkt. Echter heeft onze loodgieter vastgesteld dat bij het plaatsen van dakisolatie te sterk gewrongen en getrokken was aan onze ventilatieschacht waardoor deze was los gekomen. Dit was echter goed verstopt achter de dakisolatie zodat dit niet meer te zien was. Indien onze loodgieter dit niet had opgemerkt hadden we vochtige lucht tussen onze dakpannen en dakisolatie gezogen wat op termijn gegarandeerd voor vochtproblemen had gezorgd (zie foto)

Nadat dit was vastgesteld wouden wij dat onze loodgieter de ventilatie eerst zou herstellen waarna wij TNT renovaties zouden informeren om het verwijderde paneel dakisolatie te herstellen. Uiteraard wilden wij het restbedrag pas na herstel volstorten. In plaats van verontschuldiging voor ongemak werden ze bij TNT renovaties bijzonder onvriendelijk en wilden ze meteen hun geld zien. Een schandalige reactie die ik nooit zal vergeten.

Uitgevoerd op 12-08-19

Antwoord van Solvari

Beste Lieselotte,
Dank u voor het delen van uw ervaring. We hebben het besproken met TNT Renovatie.
Deze lieten ons weten te betreuren dat ze niet zelf hebben kunnen herstellen, aangezien werkzaamheden uiteraard onder garantie vielen.
Wel geven ze aan blij te zijn dat u tevreden bent over de verdere afwerking.

Vriendelijke groet,
Jasper van Solvari

9
Prijs/kwaliteit
10
Service
10
Afspraken

snel, proper en enthousiast !

Na een duidelijke uitleg van de verkoper Alain EN een bezichtiging van een huis waar deze installatie gebruikt werd, volgde de installatie al snel. Ik merkte amper dat ze bij ons aan het werk waren ! Zo proper, vriendelijk, snel :) Het personeel van Eco-Planet was top !

Uitgevoerd op 07-05-17