Uw bedrijf onder de aandacht?

Orin
Orin Koeteeuw
donderdag 08 september 2016, Geschatte leestijd 2min

U, als partner van Solvari, gaat profiteren van een nieuwe functionaliteit. U kunt uw bedrijf uitlichten op de thuispagina, zodat u meteen bij klanten de aandacht trekt. Websitebezoekers kunnen zo gemakkelijker offertes aanvragen bij bedrijven die zij specifiek hebben uitgezocht.

Bestaande onderdelen komen met deze nieuwe functie samen. Het is een mooie stap om specifieke offerteaanvragen te stimuleren. Dat is een doel waar we komende tijd naar toe gaan werken.

Laat klanten meteen met u kennismaken

Uw klanten kunnen bij Solvari op twee manieren offertes aanvragen: door van maximaal vijf bedrijven offertes te ontvangen via de vergelijkingscampagne of door te kiezen voor één of meerdere specifieke bedrijven. Die laatste manier noemen we ‘specifieke offerteaanvragen’.

Klanten kunnen meteen met uw bedrijf kennismaken als uw bedrijf staat uitgelicht. Zo hebben zij ook de mogelijkheid om precies bij dat bedrijf een offerte aan te vragen.

Nieuwe zoekfunctie

Met de vernieuwde zoekfunctie kunnen klanten het juiste bedrijf voor de klus vinden met de vernieuwde zoekfunctie. Zij geven aan naar welk product ze op zoek zijn binnen een bepaalde postcode of plaats. Vooral die laatste toevoeging is een groot verbeterpunt.


De zoekfunctie geeft dan een lijst met bedrijven die voldoen aan de zoekopdracht . Daardoor kan de klant gemakkelijk de bedrijfspagina bezoeken en een specifieke offerte aanvragen. Ze doen dat door op de oranje knop te klikken die op de bedrijfspagina staat.


Let wel op: de zoekmachine geeft enkel en alleen bedrijven weer die een actieve bedrijfspagina hebben en ook een actieve specifieke campagne hebben lopen.

Welke voordelen heeft de nieuwe functionaliteit voor uw bedrijf?

  • U wint eerst en vooral aan aandacht en naamsbekendheid, want doordat uw bedrijf in de schijnwerpers staat, kunnen klanten gemakkelijk uw pagina bezoeken.

  • Wanneer uw bedrijfspagina meer bezoekers krijgt, vergroot u ook de kans dat u specifieke offerteaanvragen ontvangt. Dat is voordelig voor uw bedrijf, omdat de klant dan al warm is om specifiek met u zaken te doen. We geven diezelfde klant wel nog maximaal vier suggesties van bedrijven die de aanvraag ook kunnen bedienen.

Wat zou ik nu moeten doen?

Wij gaan de komende weken meer tijd steken in het binnenhalen van specifieke offerteaanvragen. Als u daar maximaal van wil profiteren, dan zou u het best het volgende doen:

  • Maak uw bedrijfspagina mooier. Volledige bedrijfspagina’s die tekst- en beeldmateriaal hebben, wekken vertrouwen bij de klant. Weet u niet hoe u uw bedrijfsprofiel aanpast? We hebben in uw account bij ‘Handige documenten’ een PDF-bestand klaargezet dat u meer uitleg geeft. Heeft u die al gelezen?

  • Maak een specifieke campagne aan voor een bepaald product. Daardoor verschijnt er een button op uw bedrijfspagina zodat klanten een specifieke offerteaanvraag kunnen indienen.

Als u uw bedrijf nog beter onder de aandacht wil brengen van een groot publiek, neem dan contact op met uw accountmanager. Die kan u dan de voorwaarden van de nieuwe functie uitleggen en uw bedrijf beter onder de aandacht brengen.